Ми дбаємо про вас, щоб радувати нашою продукцією вас та ваших собак. Також ми створили комфортні умови для доставки, оплати та обміну в разі потреби.
Доставка
Відправлення здійснюється згідно з графіком, графік може змінюватися.
Відвантаження Понеділок-п’ятниця. Відправлення з міста Харків. Замовлення можна отримати у відділенні нової пошти.
За адресний кур’єрський забор посилки з виробництва ви сплачуєте 35 грн. Інші комісії Нової Пошти, також згідно з їх тарифами.
Вартість доставки встановлюється перевізником. Інформацію про вартість можна отримати безпосередньо у перевізника.
Доставку замовлення або заміни та повернення оплачує покупець.
Шоуруму та іншого пункту видачі немає.
Оплата
Сплатити своє замовлення можна кількома способами:
Передплата Приватбанк: реквізити рахунку можна запросити у менеджера у вайбер, коли він з вами зв’яжеться для підтвердження замовлення.
Або самостійно сплатити за реквізитами, вказаними при оформленні замовлення.
Комісію за переказ оплати сплачує покупець згідно з тарифами банку.
Накладний платіж: умови передоплата 150 грн. Якщо ви не прийдете за одягом на пошту, або вирішите його не забирати, ця сума піде на пересилання в обидві сторони, оскільки за умовами продажу доставку оплачує покупець.
Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти або кур’єрської доставки.
Оплата за послуги післяплати згідно тарифів Нової Пошти: 20 грн +2% від суми. Оплачує покупець.
Обмін і повернення товару
Обмін та заміна товару регулюється відповідно до вимог, законів та правил, детальна інформація нижче
приміряння одягу та обмін:
Здійснити примірку одягу на собаку в відділенні нової пошти неможливо. Так як після примірки на одязі залишаються сліди шерсті.
Якщо вам знадобиться заміна розміру, або ви вирішите повернути одяг, в такому вигляді ви цього не зможете зробити.
Тому, отримуємо одяг, дома, на чисту собаку не знімаючи бірки переміряемо одяг.
Якщо вам знадобитися обмін на інший розмір, ви чистите одяг липким валиком для чищення одягу.
Одяг повинен бути в тому ж вигляді, як і прийшов до вас.
Інформуете менеджера у viber +38(073) 479-83-69 , та відправляєте товар нам.
За наявності шерсті (навіть при незнятій бирці) одяг класифікується як був у вжитку та не підлягає обміну та поверненню.
Якщо ви відправите брудний одяг або зі слідами шерсті і примірки, ми її не будемо забирати з Нової Пошти.
Обов'язкови умови для повернення товару
Обмін або повернення товару здійснюється протягом двох тижнів (14 днів).
Товар, що повертається повинен бути товарного вигляду (мати бирки, ярлики, не мати слідів експлуатації, примірки, механічного пошкодження і т.д.). Товар повинен бути чистим, без слідів шерсті і інших слідів примірки.
Відповідно до законодавства Закон про захист прав споживачів.
В іншому випадку, повернення не може бути здійснений, в зв’язку з втратою товарного вигляду.
Обмін або повернення товару повинен відправлятися без післяплати. В іншому випадку посилка повернеться назад покупцеві.
Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, вартість якої встановлює служба доставки.
Повернення товару належної якості:
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.
Обов’язкові умови обміну та повернення: щоб одяг не був у вжитку, чистий, без слідів примірки, та шерсті. Має не знятий ярлик (бірку).
За наявностішерсті (навіть при незнятій бирці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.
Термін повернення товару:
Відповідно до п. 1.8 Правил продажу товарів на замовлення та поза офісних або торгових приміщень (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103), повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після його доставки (отримання в службі доставки).
Якщо придбаний у нас товар з яких-небудь причин Вам не підійшов, і Ви бажаєте обміняти його на інший розмір, або ж здійснити повернення, то зробити це можна тільки при дотриманні декількох умов.
У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати з пересилання товару нам.
Спосіб повернення товару:
Товар після погодження з менеджером, необхідно надіслати службою Нова пошта: м. Харків, вул. Киргизська 19, тел. +38 (073) 479-83-69 ФОП Кухарева Галина
Оплата за Доставку, повернення товару або заміну, здійснюється за рахунок Покупця, і у вартість товару не входить.
Повернення коштів.
Спосіб повернення коштів.
Товар відправляється покупцем у відділення Нової пошти за рахунок покупця.
Після отримання товару, згідно законодавства, YSH перераховує суму на зазначену вами платіжну карту, рахунок.
За перерахування коштів із суми повернення вираховується % коміссія банку відповідно до чинних тарифів.
Термін повернення грошових засобів.
Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 7 календарних днів з моменту отримання товару на повернення.

