Scroll Top
Доставка. Оплата. Гарантія. Обмін. Повернення.
Доставка, оплата, перемірка, обмін, повернення, гарантіі.
Your Stylish Hunter
  • Ми дбаємо про вас, щоб радувати нашою продукцією вас та ваших собак.
  • Також ми створили комфортні умови для доставки, оплати та обміну в разі потреби.
  • Відправлення здійснюється згідно з графіком, графік може змінюватися. 
  • Шоуруму та іншого пункту видачі немає.
  • Відвантаження двічі на тиждень: вівторок та п’ятниця. Відправлення з міста Харків. Замовлення можна отримати у відділенні нової пошти.
     
  • Вартість доставки встановлюється перевізником. Інформацію про вартість можна отримати безпосередньо у перевізника.
  • Доставку замовлення або заміни та повернення оплачує покупець.

Сплатити своє замовлення можна кількома  способами:

  • Передплата Приватбанк: реквізити рахунку можна запросити у менеджера у вайбер, коли він з вами зв’яжеться для підтвердження замовлення. Або самостійно сплатити за реквізитами, вказаними при оформленні замовлення. Комісію за переказ оплати сплачує покупець згідно з тарифами банку.
  • Накладний платіж: умови передоплата 150 грн. Якщо ви не прийдете за одягом на пошту, або вирішите його не забирати, ця сума піде на пересилання в обидві сторони, оскільки за умовами продажу доставку оплачує покупець. Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти або кур’єрської доставки. Оплата за послуги  післяплати  згідно тарифів Нової Пошти: 20 грн +2% від суми. Оплачує покупець.

 

Обмін та заміна товару регулюється відповідно до вимог, законів та правил, детальна інформація нижче.

Обмін і повернення товару.

Повернення товару належної якості:

  • Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.
    Обов’язкові умови обміну та повернення: щоб одяг не був у вжитку, чистий, не має слідів примірки, та вовни! Має не знятий ярлик (бірку), супровідні документи, а також чек на покупку. За наявності вовни (навіть при незнятій бирці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.

Термін повернення:

  • Відповідно до п. 1.8 Правил продажу товарів на замовлення та поза офісних або торгових приміщень (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103), повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після його доставки (отримання в службі доставки).
  • Якщо придбаний у нас товар з яких-небудь причин Вам не підійшов, і Ви бажаєте обміняти його на інший розмір, або ж здійснити повернення, то зробити це можна тільки при дотриманні декількох умов.
  • У разі повернення товару неналежної якості: viber +38073-479-83-69.
  • У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати з пересилання товару нам.

Спосіб повернення товару:

  • Товар після погодження всіх моментів з менеджером, необхідно надіслати службою «Нова пошта», адресу для відправлення:  м. Харків,  №85, тел. +38073-479-83-69.
  • Оплата за Доставку, повернення товару або заміну, здійснюється за рахунок Покупця, і у вартість товару не входить.

Спосіб повернення коштів.

  • Товар відправляється покупцем у відділення Нової пошти за рахунок покупця!
  • Після отримання товару, згідно законодавства, YSH перераховує суму на зазначену вами платіжну карту, рахунок.
  • За перерахування коштів із суми повернення вираховується % відповідно до чинних тарифів.

Термін повернення грошових засобів.

  • Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 7 календарних днів з моменту отримання товару на повернення.

1Приміряння та обмін:

  • Здійснити примірку одягу на собаку в відділенні нової пошти неможливо! Так як після примірки на одязі залишаються сліди шерсті. І якщо вам знадобиться заміна розміру, або ви вирішите повернути одяг, в такому вигляді ви цього не зможете зробити.
  • Тому, отримуємо одяг, дома, на чисту собаку не знімаючи бірки переміряемо одяг.
  • Якщо вам знадобитися обмін на інший розмір, ви чистите одяг липким валиком для чищення одягу. іІнформуете у вайбері менеджера, відправляєте нам.
  • Одяг повинен бути в тому ж вигляді, як і прийшов до вас.
  • Якщо ви відправите брудний одяг або одяг зі слідами шерсті і примірки, ми її не будемо забирати і вона відправиться до вас назад.
  • За наявності вовни (навіть при незнятій бирці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.

2Обов’язкови умови для повернення:

  • Обмін або повернення товару здійснюється протягом двох тижнів (14 днів).
  • Товар, що повертається повинен бути товарного вигляду (мати бирки, ярлики, не мати слідів експлуатації, примірки, механічного пошкодження і т.д.). Товар повинен бути чистим, без слідів вовни, і інших слідів примірки!
  • Відповідно до законодавства Закон про захист прав споживачів. В іншому випадку, повернення не може бути здійснений, в зв’язку з втратою товарного вигляду.
  • Обмін або повернення товару повинен відправлятися без післяплати. В іншому випадку посилка повернеться назад покупцеві.
  • Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, вартість якої встановлює конкретна кур’єрська служба доставки.