Your Stylish Hunter

Доставка

  • Відправлення здійснюється згідно з графіком, графік може змінюватися. 
  • Шоуруму та іншого пункту видачі немає.
  • Замовлення можна отримати у відділенні нової пошти.

Служба доставки

  • Швидка доставка Новою поштою до одного з відділень у вашому місті, або адресна доставка.
  • З іншими перевізниками не працюємо.

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

  • Вартість доставки встановлюється перевізником. Інформацію про вартість можна отримати безпосередньо у перевізника.
  • Доставку оплачує покупець.

ОПЛАТА

Сплатити своє замовлення можна кількома зручними способами:

ПЕРЕДОПЛАТА

  • Передплата Приватбанк, реквізити можна запросити у менеджера у вайбер, коли він з вами зв'яжеться для підтвердження замовлення. Або самостійно сплатити за реквізитами, вказаними при оформленні замовлення.
  • Комісію за переказ оплати сплачує покупець згідно з тарифами банку.

ОПЛАТА ПРИ ОТРИМАННІ

  • При післяплаті передоплата 120 грн. Якщо ви не прийдете за одягом на пошту, або вирішите його не забирати, ця сума піде на пересилання в обидві сторони, оскільки за умовами продажу доставку оплачує покупець.
  • Оплата при отриманні замовлення у відділенні Нової пошти або кур'єрської доставки.
  • Оплата за послуги  післяплати  згідно тарифів Нової Пошти: 20 грн +2% від суми. Оплачує покупець.

ОБМІН. ПОВЕРНЕННЯ. ГАРАНТІЯ

Обмін і повернення товару

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОГО якості:

  • Відповідно до «Закону про захист прав споживача» обмін і повернення можливе в строк до 14 днів з моменту доставки замовлення клієнту.
  • Обов'язкові умови обміну та повернення: щоб одяг не був у вжитку, чистий, не має слідів примірки, та вовни! Має не знятий ярлик (бірку), супровідні документи, а також чек на покупку. За наявності вовни (навіть при незнятій бирці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.

ТЕРМІН ПОВЕРНЕННЯ

  • Відповідно до п. 1.8 Правил продажу товарів на замовлення та поза офісних або торгових приміщень (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103), повернення отриманого товару допускається протягом 14 календарних днів після його доставки (отримання в службі доставки).
  • Якщо придбаний у нас товар з яких-небудь причин Вам не підійшов, і Ви бажаєте обміняти його на інший розмір, або ж здійснити повернення, то зробити це можна тільки при дотриманні декількох умов.
  • У разі повернення товару неналежної якості відправляєте заявку-претензію на пошту info@ysh.com.ua
    У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати з пересилання товару назад нам.

Приміряння та обмін

  • Здійснити примірку одягу на собаку в відділенні нової пошти неможливо.
  • Так як після примірки на одязі залишаються сліди шерсті. І якщо вам знадобиться заміна розміру, або ви вирішите повернути одяг, в такому вигляді ви цього не зможете зробити.
  • Тому, отримуємо одяг, будинки на чистого вихованця з вичовганою вовною приміряємо.
  • Якщо вам знадобитися обмін на інший розмір, ви чистите одяг липким валиком для чищення одягу, розправляє все утяжки, акуратно складаєте і відправляєте намОдяг повинен бути в тому ж вигляді, як і прийшов до вас.
  • Якщо ви відправите брудний одяг зі слідами шерсті і примірки, ми її не будемо забирати і вона відправиться до вас назад.
  • За наявності вовни (навіть при незнятій бирці) такий одяг класифікується як б/в та не підлягає обміну та поверненню.

Обов'язкові умови для повернення

  • Обмін або повернення товару здійснюється протягом двох тижнів (14 днів).
  • Товар, що повертається повинен бути товарного вигляду (мати бирки, ярлики, не мати слідів експлуатації, примірки, механічного  пошкодження і т.д.)
  • Товар повинен бути чистим, без слідів вовни, і інших слідів примірки! Відповідно до законодавства Закон про захист прав споживачів. В іншому випадку, повернення не може бути здійснений, в зв'язку з втратою товарного вигляду.
  • Обмін або повернення товару повинен відправлятися без післяплати. В іншому випадку посилка повернеться назад покупцеві.
  • Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, вартість якої встановлює конкретна кур'єрська служба доставки.

Спосіб повернення товару

  • Товар після погодження всіх моментів з менеджером, необхідно надіслати службою «Нова пошта», адресу для відправлення: м.Харків, відділення №85, тел. 073-479-83-69, одержувач YSH.COM.UA
  • Оплата за Доставку, повернення товару або заміну, здійснюється за рахунок Покупця, і у вартість товару не входить.
  • Якщо ви подивилися на одяг на новій пошті і вирішили, що вона не підходить ви повинні сплатити доставку і відправити одяг назад, оскільки згідно з умовами продажу пересилання здійснюється за рахунок покупця.

Спосіб повернення коштів

  • Товар відправляється покупцем у відділення Нової пошти за рахунок покупця:
    м. Харків, відділення № 85, одержувач - YSH.COM.UA, тел. 073-479-83-69
    Клієнт повідомляє номер декларації в смс.
  • Після отримання товару, згідно законодавства, YSH перераховує суму на зазначену вами платіжну карту, рахунок або на ім'я одержувача.
  • За перерахування коштів із суми повернення вираховується % відповідно до чинних тарифів.

ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ГРОШОВИХ ЗАСОБІВ.

  • Термін повернення коштів встановлено відповідно до Правил продажу товарів на замовлення та поза офісними або торговельними приміщеннями (Наказ Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року №103) та становить до 30 календарних днів з моменту отримання товару на повернення.
Закрити Мій кошик
недавно переглянутий Close

Навігація